Суд зобов'язав газету «Експрес» та житомирський тижневик «Субота» спростувати брехню, поширену в матеріялі «Гроші Тягнибока-3. Хазяїн партії «Свобода»

12 Сентября 2014
12 вересня 2014 року Житомирський районний суд за позовом Всеукраїнського об'єднання "Свобода" зобов'язав місцеву газету "Субота" спростувати недостовірну інформацію, поширену у матеріялі під назвою "Хто хазяїн партії Тягнибока?", яку видання передрукувало з статті газети "Експрес" під назвою "Гроші Тягнибока-3. Хазяїн партії "Свобода". Своїм рішенням суд зобов'язав як газету "Субота", так і "Експрес" спростувати наклепи, поширені проти націоналістичного об'єднання та народного депутата свободівця Ігоря Кривецького. Про це повідомила представник ВО "Свобода" у суді Світлана Садовська.

Представниця "Свободи" нагадала, що 12 вересня 2013 року газета "Експрес" у №7139 опублікувала статтю "Гроші Тягнибока-3. Хазяїн партії "Свобода", а 18 вересня 2013 року у народному тижневику "Субота" №38(713) цей матеріял було передруковано та розповсюджено під назвою "Хто хазяїн партії Тягнибока?". Зважаючи на те, що статті містили наклепи та порушували інтереси лідера ВО "Свободи" й членів політсили, було подано позов до суду з вимогою спростування брехливої інформації.

"Інформація, наведена у статті, безпосередньо стосується народного депутата Ігоря Кривецького та лідера ВО "Свобода" Олега Тягнибока. В статті шляхом наклепу порушуються права та особисті інтереси свободівців.

Суд зобов'язав обидві газети спростувати значну частину бездоказових закидів. Зокрема, йдеться про такі фрагменти у матеріялах: "…Спільна ненависть до Ющенка швидко зробила Морду і Тягнибока неофіційними союзниками. Морда не міг пробачити Ющенковi ганьби, якої зазнав вiд нього, Тягнибок зачаїв злобу вiдтодi, як Ющенко виключив його з "Нашої України" після провокативного виступу на горі Яворина у переддень виборів 2004 року. Тягнибоковi потрібні були гроші...".

Також суд визнав безпідставними твердження журналістів про співпрацю "Свободи" з прокремлівськими силами та зобов'язав спростувати зокрема й такий фрагмент матеріялу: "А якщо заглибитись у те, чого домоглася "Свобода" за останні кілька місяців, то її симпатикам варто схопитися за голову. На загальноукраїнському рівні це дивовижна збiжнiсть політичної позиції партії у багатьох ключових питаннях з комуністами, Медведчуком і Російською Православною Церквою. На місцевих рівнях, там, де панує "Свобода", – це безлад і наскрізна корупція, така собі наочна реалізація програми захисту українців від справедливості. У парламенті – це 61% спільних голосувань із Партією регіонів, найвищий показник спільних дій з правлячою партією серед усіх опозиційних партій…".

Окрім цього, суд визнав такими, що не відповідають дійсності, звинувачення у корупції на адресу свободівців. Зокрема, газети мають спростувати брехливі фрагменти публікацій, про те, що націоналісти нібито отримують кошти з таких джерел: "…це хабарi за згоду депутатів "Свободи" на продаж комунального (людського) майна через сумнівні схеми, надання різноманітних дозволiв та погоджень, оренду землі i т.д – у радах, де засідають депутати. Винагорода – чорна готівка. Або квартири. Або автомобілі", "…це "вiдкати" з бюджетних програм у мiсцевих радах, якi контролює "Свобода". Гроші надходять так званою чорною готівкою від підрядників, яких лобіюють депутати "Свободи" у так званих бюджетних "програмах розвитку", "…оформлення на підставних людей землі та комунального майна з подальшим перепродажем їх чи здачею в оренду", "…"дахування" продажу контрабанди та контрафактних товарiв на територіях, де більшість у радах має "Свобода", яка "співпрацює" на цих територіях з корумпованими правоохоронними органами. Чорна готівка.", "…пограбування банків через підставні фірми з подальшим партійним "дахом" для учасників схеми". І це лише незначна частина того, що мають спростувати ці обидва видання.

Прикметно, що попри повідомлення про судові засідання, представники "Експресу" жодного разу не з'явилися на розгляд справи", – повідомила Світлана Садовська.

Нагадаємо, що Франківський районний суд Львова раніше задовольнив позов Олега Тягнибока до товариства з обмеженою відповідальністю "Експрес мультимедіа груп" про захист чести, гідности та ділової репутації. Суд визнав такою, що не відповідає дійсності й порушує права і свободи, ганьбить честь, гідність і ділову репутацію лідера "Свободи", інформацію, оприлюднену в статті "Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом", надруковану в газеті "Експрес" від 24.10.2013 (№117). Згідно з рішенням суду, газета "Експрес" повинна спростувати брехливу інформацію, що міститься в фрагментах статті "Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом".

Докладніше: http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/novyny/051975/

Згодом Франківський районний суд Львова відхилив заяви відповідача про перегляд рішення за позовом Олега Тягнибока про захист чести, гідности і ділової репутації, яким суд зобов'язав спростувати брехню, поширену газетою "Експрес".

Докладніше: http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/komentari/053475/

Источник :
ТЕГИ :